fredag 26. august 2011

Syskrin

Nå har jeg fått ånden av å rydde, å jeg måtte bare ta meg i nakkeskinnet å begynne. Jeg har ikke vært flink til å prioritere inne jobbing, har prøvd å benyttet det lille solglimte av noen fine dager til å være ute å drive med hagestell,snekring av skjermgjerdet,beise terassen å litt til..Men nå som høsten tydlig vis har satt inn,med bare regn å vind, så er det tid for inneprioritering. Nå har jeg som sakt fått ånden for innerydding. Skaper skal tømmes for klær som er blitt for lite ,desverre så har noe av det krympet i skapet.Synd at det skal være slik,jeg som har klær som prislappen fremdeles henger på..Nok om det , blant ryddingen fant jeg dette fine syskrinet,med mange rom,til å ha  sysaker i. Er du innterisert i å kjøpe det så ta kontakt.gi meg et bud, å du kan bli neste eier av dette fine syskrinet.

Bare se hvor fint det er. Å det er tipp topp i orden.
Ha en fin fin kveld.
Klem fra meg.

1 kommentar:

snødronningen sa...

Hei kom med en pris så kjøper jeg det,klemmer hege