tirsdag 8. november 2011

En hjerteknuser.


En Skikkelig hjerteknuser når denne dukken kom . Jeg ønsket meg sååå denne dukken da jeg var ca 9 år gammel . Historien bak denne,! Jeg gjik i 3 klasse , en dag ble jeg syk. å var hjemme fra skolen ,.
Jeg hadde noe som hette meslinger , ok, jeg likte ikke å være inne , jeg ville ut , men fikk ikke lov. Så da fikk jeg lov til å ønske meg en liten ting. Det ble denne dukken. Før jeg ble syk, så hadde jeg vært på kino å sett, Petter fra ruskøy ( noen som husker denne) Petter var vel dengang  ( Brad PIt nå ), så jeg hentet vann å døpte denne dukken  for petter.
Den har for meg altid stått meg nær. Men nå står den bare i et skap å blir helt bortglemt. Hva burte jeg gjøre med denne flotte gamle dukken .Det er nå 55 år siden jeg fikk denne dukke.
Jeg klarer  vell ikke å kvitte meg med denne ,det er et kjært minne , denne fikk jeg av min pappa da jeg var syk. Det er mange år side nå,  han er desverre borte nå .Kansje jeg burte la den gå i arv til  barnebarna?.

Her med noen klær jeg har strikket til dukken.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var morsomt å lese!
- Men du verden så pinlig all oppmerksomheten var den gang!
Jeg håper du tar vare på den!
Fant kommentaren din tilfeldig mens jeg lette etter noe annet om filmen.
Hilsen "Petter".
peter_drablos@yahoo.no