søndag 15. juli 2012

Små baby tøfler

Det har blitt lite blogging i det siste,har nok mistet litt av interessen, men håper det kommer tilbake.Min søster fra telemark kom på besøk ,så det har heller blitt mye shopping turer ,en bingo dag og noe jobbing med huset Min eldste datter og barnebarna var  på besøk også, så vi har hatt det riktig så koslig. Mitt eldste barnebarn har ligget over hos mormor får første gang ,og det var veldig stas,Det skal vi gjøre igjen.I dag fikk jeg tid til å strikke disse søte små baby sokkene, de passer også til en dukke,så to av parrene skal jeg gi til kat.

Her er Ronja (hunden til min søster ) hun ble midtpunktet da barnebarna var her, det er jo forstålig, så sjarmerende som denne lille hunden er, Ronje er 1 år gammel og velllldig kosete.her smigrer hun ved å blunke til oss.Ha en fin søndag.Klem.

Ingen kommentarer: