mandag 14. mars 2011

Det går fort til påske.

Hold deg og dine, varme med hjemmestrikka sokker ,tova tøfler, tova votter , skjerf, hekla tepper m.m.Her er et lite  utdrag over hva vi har laget. Vi er 3 stykker som er glade i håndarbeide, min søster strikker sokker, min datter hekler og syr litt, jeg strikker og syr litt også.Nå holder vi på med å sy fjellreven og rødreven, Det blir nok lagt ut her når de blir ferdige.
Etterpå står TILDA for tur,  jeg var så heldig å få mønster av tilda,  av min eldste datter , så nå er det bare å sette i gang med å sy en tilda.
Ha det bra så lenge alle sammen .Jeg kommer snart tilbake med flere hjemmelagde ting. ( Se også min butikk på epla.no )Karpe Diem.

2 kommentarer:

snødronningen sa...

Hei mye flott.
Jepp venter på en tilda i retur som takk,hehe,
klemmer Hege

Unknown sa...

Det skal du få, men du må vente litt.Klem fra meg