torsdag 16. juni 2011

Før og etter

Slik så det ut i fjord.


Nå er det store forandringer på gang. Vi har stått på for å få et bedre inngangsparti, å nå ser vi lys i tunellen.Her vil en ny port komme,og det vil bli kjekt for den 4 bente ( hunden sasja )å få litt mere  tumleplass.Hun er allrede i gang med å utforske folkene som går forbi på fortauet og hun liker å ligge på det øverste trinne her , for her er det fin utsikt nedover veien.Nå er målet å få dette ferdig å få beiset det, da er vi på gooood vei denne sommeren, på det målet som er satt så langt. Men jeg håper å få til et platå¨så jeg kan bruke tersaaedøra ut mot hagen også .

1 kommentar:

snødronningen sa...

Hei takk for kommentarn på bloggen min,jeg er ikke interessert i å ta slike ting på det offetligerom,men som jeg nevnte vi skal ta dette privat og da skal både du, pappa og søs være der ,så kan dere få lov til å svare eller prøve å forsvare,og DU vet hvorfor vi ikke besøker deg Unga blir syke av huset...Hege