onsdag 28. desember 2011

Luer og strømpebukser.

Denne julen har det godt litt i slowmotion . Jeg ble lagt inn på sykhuset  på mandag den 19 ,opperert den 20 .(Fant en bitte liten kul i brystet å den var ondartet og hadde sperd seg til lymfeknutene i armhulen  ) kom ut igjen den 23,så jeg er veldig glad for at min datter har stått for det meste denne julen.Men vi har kost oss å slappet av med litt håndarbeide .Hadde en koslig dag i går den 27 ,da kom min eldste datter og mine 3 deilige barnebarn på besøk.Da ble det liv i huset . Mange fine tegninger og masse kos.En veldig trivlig dag.
Og disse 2 luene har jeg strikket i romjulen .Str: dame.

Disse 3 strømpebuksene fikk jeg tid til å montere da jeg var på sykehuset.Nå er jeg igang med noe annet. Det er greit å drive med litt håndarbeide, da tenker jeg ikke så mye på  sykdommen, men konsentrerer meg om noe kjekt isteden.
Jeg er oppegående og i fin form ,men spenningen frem til kontroll den 12 januar er tøff.
Så husk å sjekke brystene hver uke .Nok om det. krysser fingrene å håper på det beste.
Ha en trivlig romjul .Klem.

Ingen kommentarer: